middag....

 
hej mina vänner.
igår va jag hos julia med några andra vänner. super kul hade vi. vi spela monopol (jag vann näääästan) och hade de super chill! det måste vi göra om någon dag senare!

men idag så ska jag på släkt middag med ena sidan av johans släkt och de ska väl bli kul men lite spänt. hehe.
sen när vi kommer hem därifrån så ska jag och johan baka pepparkakor och sen sover han här, myyyys.
 
ni får ha en fortsatt bra dag men ha koll på bloggen för de kommer komma ut ett litet tips här snart......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin