igår är historia, lev idag.

min favoritbild från bröllopet jag fotade för ett tag sen
 
hej min kära blogg.
bloggar lite nu hade jag tänk. blir inga nya bilder idag för jag har bara legat i soffan sen jag kom hem. är så trööööött. även fast jag började tio och sluta tolv så är jag trött hihi.
 
imorgon så ska jag tävla. i lödde på lödde cup. det är en simtävling för er som inte vet de. 
det komme rnog inte gå så jätte bra. har varit sjuk och är inte rktigt på g men jag kommer såklart göra mitt bästa och hoppas alltid på pers!
jag ska simma 100 frisim, 100 ryggsim, 200 frisim och två lagkapper ska ändå bli rätt kul.
 
men nu ska jag vila lite till innan jag ska iväg på träning. kram




Kommentarer
Heart victoria

fin blogg!
kika gärna in på min, kram :)

2012-10-05 @ 16:14:39
URL: http://www.nattstad.se/victoriasvensson
Heart Mathilda windahl

gud va fin blogg du har, kolla gärna in min :) kram

2012-10-07 @ 16:09:25
URL: http://mwindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin