morgon blogginlägg i sängen

ja, ni ser vad rubriken säger!
vaknade nyss och klockan tio i tio börjar jag min första lektion med demokrati prov.. hoppas jag pluggat tillräckligt nu!

jag slutar skolan vid tolv och då ska jag nog hem och plugga lite matte och ska försöka hinna gå ut med kameran med om de inte regnar ;)

och som ni kanske vet så är de kanelbullens dag idag och då måste man ju bara baka kanelbullar så Johan min söta pojkvän kommer hit i eftermiddag och bakar med mig!

men nu ska jag upp ur sängen och fixa till mig lite. vi hörs sen puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin