dagens lopp

 
detta fixade jag till lunch idag. riktigt mumma var det! ska verkligen göra om det igen, men då ska jag ha lite bär till så att det kanske blir ännu godare!
 
men tnkte bara säga att jag inte ska tävla imorgon, känner inte mig iform för att tävla och om ajg tävlar och det går dåligt så kommer det bara ta på mitt shjälvförtroende som jag håller på att bygga upp nu. så jag väntar tills nästa tävling och tränar upp mig nu så att jag är på topp! 
kände inte att något i mitt lopp var bra idag. tiden, känslan och aaaaalt kändes bara uselt. menmen. jag kommer igen och ska kämpa tills nästa tävling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin