emetofobi

 
nu tänkte jag skriva, kanske för er, ett äckligt inlägg. för mig är det jävligt äckligt. ahha.
jag har nu under morgonen kommit på att jag har kräkfobi. jag är extremt rädd för kräk och att jag ska kräka eller att någon annan ska kräka så att jag blir smittad. 
Jag har läst på lite och man kan få detta på grund av en händelse i barndomen och jag tror att den händelsen var när min lillasyster kräkte på mig när vi sov i samma bäddsoffa. hon kräkte för att hon hosta för mycket.
 
Jag är rädd för att bli smittad men inte om någon kräker för att dom är fulla tillexempel. tycker också det är jobbigt med folk som hostar för tror hela tiden att dom kommer kräka. 
Jag vet inte om jag verkligen har denna fobin men allt verkar passa in. 
Har också väldigt mycket problem för mat som har blivit gammal. det räcker med att den bara är några timmar gammal så kan jag inte äta dem för jag är rädd för att bli magsjuk. hahah.
 
så ja, nu var detta råkiga, äckliga inlägget slut. jag har emetofobi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin