Min stora dröm

 
Min stora dröm är at få bli en fotograf. En riktig fotograf som har det som ett jobb. Att tjäna pengar på något som man tycker är det roligaste som finns. Att få beställningar och fotojobb. Åååh, det är verkligen en dröm jag har.

Jag har haft ett fotojobb hittils. Det var så himla kul och jag har utvecklast så himla mycket sen sist. Vill göra om det, hundra gånger om!
 
Jag förstår såklart att man inte kan leva på att vara fotograf men jag hoppas på att när jag går ut gymnasiet så har jag ett företag inom fotografering. det skulle vara så kul om jag kunde se in i framtiden och få se om jag verkligen blir en fotograf. Gud gör så att min dröm slår in inom snar framtid.




Kommentarer
Heart Vendela Nilsson

känner likadant!!!

Svar: oh, vad kul!
rebecca nordberg

2013-04-23 @ 20:59:39
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin