alla hjärtans dag.

 
hej mina väner. idag har jag varit sjuk, ingen morgonträning och ingen pratik. och denna dagen var egentligen sista dagen på praktiken men får at igen den nästan vecka på tisdagen. 
och förhoppningsvis efter det blir det att fota och blogga igen. nu ligger nämligen mina kamera batterier på laddning och jag hade tänkt tömma minneskortet sen.
ska bli kul att börja fota igen och blogga efter 3 veckors uppehåll.
 
men ni får ha en bra alla hjärtans dag. min alla hjärtans dag har inte varit så bra menmen. jag ska läga mig i sängen nu. ha d bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin