näsan

 
detta är en del av de saker som jag köpte igår. jag köpte lite annat också men orkade inte ha så stort inlägg med massa bilder så detta fick räcka!
 
har iaf varit på donken med mina kära vänner idag. super gott. jag åt lite glass och drack en fanta för hade ätit hemma redan innan.
 
har varit inne en sväng p apoteket också för att jag har något problem med min näsa så hämtade ut något nässpray som skulle göra det bättre, så får väl hoppas på de bästa!
ikväll blir de taco så nu ska jag ta på mig mys strumpor. ha de bra!




Kommentarer
Heart Fanny Saarela

Snygga skor!
Kika gärna in på min blogg så kanske vi kan göra ett bloglovinbyte om du gillar den!

Svar: åh, tack så mycket! :dde ska jag göra.
rebecca nordberg

2013-02-23 @ 10:19:07
URL: http://saarela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin