sjukling

 
hej på er. mina trogna läsare.
jag har gjort mycket nu i helgen det har hänt mycket.
jag var på tävling igår och var med min pojkvän från fredag till lördag och han var emd mig på tävlingen igår. det var roligt att ha hoom där och de gick rått bra på tävlingen med så de känns bra!

men idag när jag vakna för att åka till ännu en tävlingsdag så mådde jag uselt så det blev ingen tävling. det blev att bädda ner sig och ta lite alvedon och har mest sovit och vilat idag. känns bra de med. och nu har jag alvedon i mig så mår rätt så bra nu men får väl se hur de är sen.

jag ska iaf spela bingolotto idag som vanligt på söndagar. det har börjat bli en tradition! men nu ska jag lägga mig i sängen tror jag.
 
ha en bra kväll så ska jag försöka blogga lite varje dag fast jag praktiserar även denna veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin