blåtira

 
jag har haft en helvetes morgon rent ut sagt. och det är på grund av två anledningar.
 
1. Jag vaknade med en blåtira underögat. igår så slog jag ögat i bildörren och jag fick ett litet rött märke och vi trodde då att det skulle vara borta tills idag men det har bara blivit värre under dagen! så himla farlig jag ser ut. det ser ut som om någon har slagit mig... haha

2. fick reda på att första lektionen var inställd. jag har bara två lektioner på torsdagar och att få veta att den ena är inställd när man är halvvägs till skolan är riiiiiiktigt jobbigt. så vi fick ta det lugnt i nya bibloteket och sitta med våra datorer och göra inegnting tills andra lektionen började.
 
men dagen blev bra efter klockan tolv. då kom mamma och min syster och hämtade mig så åkte vi till donken och åt lite gott. 
 
nu ska jag sätta igång med pluggandet för det behövs verkligen just nu. sedan vid sju tiden kommer min pojkvän hit och då ska vi iväg och prova balklänning (hoppas verkligen att den passa). ha det så gött så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin