bloggdesigner

 
På den senaste tiden har det varit folk som frågat om jag kan göra designer till dom, gratis då alltså. Jag har då sagt nej.
För ett tag sen gjorde jag massvis med gratis designer till folk och det tog mycket på min fritid att sitta och göra dom. Men idag så frågade en tjej mig om jag kunde göra en design till henne och att hon kunde betala för den. 
 
Jag hade tänkt börja sälja designer till folk. En hel design kostar mellan 100-300 kronor det beror på hur avancerad design du vill ha.
Ju mer avancerat det är ju mer tid tar det och det är helt enkelt tiden som kostar pengar.
 
Om man bara vill ha en header kostar det mellan 50-100 kronor. 
 
skicka ett mail till [email protected] om du är intresserad av en design så ska jag svara så fort som möjligt!
 
designen på min blogg har jag gjort helt själv.




Kommentarer
Heart hildas fotografier

så söt hund :) vilken fin blogg du har!

Svar: tack så himla mycket :D
rebecca nordberg

2013-03-24 @ 20:02:59
URL: http://hhildalindgren.blogg.se
Heart Susanna Stihl

Hej! vad är din mejl adress eller facebook? Emelie tipsa dig då jag behöver en design :)

rebecca nordberg

2013-03-24 @ 21:13:30
URL: http://susannastihl.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin