före efter bilder

 
jag tänkte visa lite för efter bilde nu eftersom att jag själv gillar att se de på andras bloggar.
 
som ni ser så är en del bilder väldigt gråa och tråkiga i början och jag gillar att ha ljusa och klara bilder så jag lägger ofta på mycket ljus.
jag gillar också att ha effekter på mina bilder, som tillexempel vintage.
 
jag ändrar faktiskt inte speciellt mycket i mina bilder. det jag oftast använder är: blåa, röda och gröna curvor, vanliga curvor och sen lägger jag på lite skärpa och lite extra ljus.
 
det behövre inte vara något speciellt. men vissa bilder vill amn få till en speciell känsla och då aknske bilden måste redigeras mer. men det ända jag vill göra med mina bilder är egentligen bara att ljusa upp den och fixa i curvor. det är mitt favorit verktyg i photoshop, curvor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin