forever alone

 
här tillbringar jag min kväll ikväll.
ensam med min dator och mobil. i min säng med en ben & jerrys. ooooh. så deppigt attt vara själv. först skulle jag på köttbullefest (en lång historia) sen blev det inställt och jag ebstämde med en annan kompis men hon mådde inte så bra idag så det blev inget. 
 
så nu sitter jag här och tråkar.
 min nya skinnjacka kom dock idag. så jag ska inviga den i skolan nästa vecka och nästa vecka ska jag nog gå in om erikhjälpen innan jag åker hem och leta efter en jeans jacka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin