jag vill fota.

 
väldigt sugen på att fota självporträtt så tog fram lite bilder från min första "riktiga" photoshoot med mig själv och redigerade några bilder där ifrån.
 
om ca en timme åker jag mot doktorn så att jag akn få bort denna jävla ögoninflammationen. jag är så sugen på att ta självporträtt och bara fotafotafota men nej, de klarar inte min kropp av och om jag skulle ta självporträtt med dessa ögonen jag har ni hade ni blivit rädda. haha. oh mina ögon är så röda. snälla gud gör mig frisk innan mitt påsklov är slut.




Kommentarer
Heart Alice Gustafsson

Åh, fint!

Svar: tack så himlahimla mycket alice!
rebecca nordberg

2013-03-28 @ 17:27:22
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin