pojkvännen

 
hej bloggen
 
jag har ju varit hos min pojkvän igår och en stund idag och skulle egentligen ha varit hos honom nu ett tag till och vara på släkt kalas med hans släkt men min mage krånglade (har magkatarr) så det blev inget. jag kom hem för ett tag sen så det får bli bingolotto med familjen ikväll istället.
 
igår var vi på nova och emporia och jag hittade en del kläder. ett par nya tights, en topp och en ur söt tröja som ni ska få se senare.
även min pojkvän hittade fina kläder igår. men efter vi hade shoppat åkte vi hem och myste lite sen somnade vi nog rätt tidigt. vi var trötta!
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin