jag är tillbaka från min bloggtorka

 
ja, här har vi dig bloggen. du har stått tom ett tag med bara ett par ynkiga inlägg. jag har haft en underbar sommar med hur mycket roligt som helst, för mycket för att jag ska orka skriva allting i ett inlägg ihih.
 
men som sagt så hade jag tänkt starta igång bloggen nu igen. jag får se hur de kommer gå eftersom jag går mycket i skolan och tvåan är en väldigt hård tid under skolgången säger många och de är där jag är just nu. så vi får se vad jag hinner med!

jag hade tänkt mig att försöka blogga minst en gång om dagen nu i början, kanske mer eller mindre. och sedan öka de för hur mycket jag hinner med! men jag hoppas att ni gillar att jag är igång igen för det gör jag.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin