jag saknar dig mycket, men jag hatar dig mer.

 
jag lägger ut gamla bilder pga bildbrist!

 
det blir ett kvälls inlägg. ett lite snabbt ett!
jag har nyss varit på "träning". vi hade typ en föreläsning med idrotts psykologer vilket är väldigt intressant enligt mig och dem kommer antagligen hjälpa mig väldigt mycket med min simning. både med min axel (som håller på att paja just nu) och min inställning till simning och mina resultat.
 
imorgon hade jag tänkt skriva ett inlägg där jag jämnför min gamla nikon D3100 och min nya nikon D300. jag har ju inte kvar min gamla kamera men jag använder en likadan ibland i skolan och jag minns vad jag tyckte var bättre och sömre med den osv. 
 
men nu blir det att gå och lägga sig, för som vanligt så börjar jag klockan åtta imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin