att må illa

 
hejsan!
igår va det måndag alltså första och jobbigaste dagen i skolan 8-4 var jag i skolan.. super segt menmen. idag börjar jag tio i tio och slutar tre så det är ju chill!
igår var jag och tävlade i lödde och jag simmade hela 800m det kändes väl som att de var ett helt okej lopp med jämn fart men efter ca 300 meter så började jag må illa.. de va de värsta som kunde hända. jag hade allt under kontroll och tänkte ta de lugnt i början och öka vid 250 meter men.. ja de gick inte som jag ville.. när jag kom upp var jag knappt trött. jag blir så suuuuuur! aja.
 
nu ska jag mot skolan. hoppas ni får en super fin dag. och till er i skåne, ha en bra snödag!




Kommentarer
Heart Simon G

Coola bilder! Det var länge sen man fotade sådan, men kul är det! :)

Svar: de är jätte kul. speciellt med kolsyrat vatten ;)
rebecca nordberg

2013-01-15 @ 21:59:35
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Heart Stella

Ååååååh gud va fina bilder!!! Skulle bli jätteglad om du kunde beskriva hur du fotar de bilderna! Sjukt fin design också! :))

Svar: oh men tack tjejen! :)jag gör det mer än gärna. får se om det kommer upp ett inlägg nu i veckan :) <3
fin blogg du har med!
rebecca nordberg

2013-01-19 @ 15:04:47
URL: http://stelllaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin