seg morgon

 
GOOOODMORGON!
 
det har aknske inte varit en så god morgon för mig men jaja.. jag har varit på morgonträning. gick upp klockan fem idag. de va riktigt segt och är fortfarande lite seg. men jag får vara glad för de gick bra på träningen iaf!
 
dessa bilderna här uppe undrade en tjej om jag kunde visa hur man gjorde dom. och jag får se om jag kanske gör de idag. jag har väldigt mycket plugg nu och sen har jag ett projekt som ska starta här på bloggen denna veckan så e är mycket som händer nu!
 
men jag får se vad jag hinner. ni får iaf ha en fortsatt bra dag!




Kommentarer
Heart Sandra SG

hejhej hoppas du har en fin torsdag! kramar

Svar: detsamma :)
rebecca nordberg

2013-01-24 @ 12:17:42
URL: http://sategu.blogg.se
Heart Lina

Häftiga bilder! :D

2013-01-27 @ 18:42:33
URL: http://linaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin