blogg design

 
jag gör många olika sorters bloggdeisgner. Jag är inget proffs på det men jag kan helt klart säga att jag kan det här med blogg designer och att göra headers. 

Eftersom att jag inte har ett eget företag är mina priser rätt så billiga, men det är ju bara bra för er.
 
Information:
* En hel design tar ca en vecka att göra, då jag inte kan sitta med den alla timmar på dygnet. jag går faktiskt i skolan också så det an bli mer än en vecka också men max två veckor!
* Priset för en hel design är 200 kronor och dessa pengarna sätter ni antingen in på mitt konto eller om ni bor nära Eslöv eller Lund kan ni betala kontant. (kan tillkomma en kostnad om ni vill ha mer avancerad design)
* Priset för endast en header är 50 - 100 kronor.
* Jag gör bara designer till blogg.se's bloggar. 
 
 
Vill du beställa en design så kontaktar du mig på [email protected] så får du mer information av mig då. Om du har några andra frågor kan du melja mig på samma adress.




Kommentarer
Heart arizona

WOW! fin bild! :*

2013-05-02 @ 18:39:20
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin