en lista om mig själv.

Hur gammal är du? 16, 17 detta året.
Hur gammal känner du dig? ibland känner men sig liten och ibland stor, det beror på vilket sammanhang.
Vad har du gjort i dag? Jag har ätit frukost och åkt bil till skolan och nu är jag hääär, i skolan.
Vilken film såg du senast? En film vi tittar på på samhällen.
 
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? sommar såklart. det är varmt och man blir gladare. 
Är du besatt av någonting? Jag är besatt av min pojkvän och min blogg. ahaha. 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett klassrum på bergagymnasiet i eslöv, verkligen hemskt. 
När vaknade du i dag? Jag vaknade vid klockan sex, tyvärr.
Vilken är din favorithögtid? Jul, såklart. man får presenter och träffar sin familj.
Vad lyssnar du på just nu? snackiga klasskamrater. 
 
 
Har du någon gång brutit ett ben? nej det har jag inte gjort.
Snarkar du? nej inte vad jag vet.
Hur går du helst klädd? jag går helt med färgglada kläder för det blir så glatt.
Vilket stjärntecken är du född i? skorpion.
Vad sa du senast? "vi har inte matte idag" 
Vad har du i dina fickor? ingenting just nu men brukar ha min mobil i bakfickan.
Vad köpte du senast? väldigt mycket godis, chips och läsk i lördags med min pojkvän.
Hur många gånger har du flyttat? fyra.
 
 
Har du blivit sydd någon gång? ja, det har jag. på ögonbrynet när jag trillade på cyklen när jag var mindre.
Vad åt du till frukost? Mammas hemgjorda bullar, mums!
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? då gick jag i förskolan och gjorde inte speciellt mycket för man lekte bara med kompisar och hade inga bekymmer.
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På golvet bredvid sängen.
Är du blyg? Ja, jag har alltid varit det med nya människor. Jag har vuxit ur det lite men är fortfarande väldigt blyg!
Vad heter du i andranamn? Emma.
Har du svenskt ursprung? Ja, nästan alla kommer från eslöv.
Har du, eller har haft, något smeknamn? jag har inte haft så många men rebbe, becca, rebbz och bex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin