kamda

 
Kamda.se är en super bra sida, verkligen. där finns väldigt mycket tillbehör till kameran och jag hade tänk beställa en reflexskärm där ifrån snart, dom verjar väldigt bra. det är en fem i ett reflexskärm med 5 olika färger. den borde ni köpa om ni hade tänk köpa en reflexskärm!
 
något ni också borde kolla in är det stora sortimentet av kamerafilter där finns filter för att få macro och massa annat. mycket kul filter!
För er som vill ha stabilare bilder bör ni klicka in på kamda.se och köpa ett kamerastativ. mycket bra till er som vill ha ett till tillbehör i väskan!
så klicka in på kamda och köp ett kameratillbehör som du alltid saknat till ett bra pris!




Kommentarer
Heart Beatrice Jakobsson - Fotograf

- okej, det ska jag. Hoppas allt är bra och fin blogg! :)

Svar: ställ gärna en fråga i min frågestund :)
rebecca nordberg

2013-04-17 @ 14:04:02
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin