Tre av mina hobbys

 
1. Det första av dom alla och antagligen de största intresset jag har är såklart fotografering. Har haft det som intresse väldigt länge och det är nog det ända jag har som man kan kalla för en hobby.
 
2. Som nummer två är nog simning en av mina hobbys. Jag simmar väldigt mycket och lägger ner många timmar på det och såklart så tycker jag det är väldigt kul och vet inte vad jag skulle gjort om jag inte simmade. haha. (bilden är inte på mig utan på min lillasyster)
 
3. Sista måste vara mat eller bloggen. Gillar att laka mat, baka och äta maten sen efteråt! Men bloggen är också en viktig hobby. Man kan nästan säga att det har blivit en hobby för jag bloggar ca 3 gånger varje dag.
 
 
glöm inte frågestunden. har ni något ni vill fråga så klicka HÄÄÄÄR.




Kommentarer
Heart Emma Jutemalm - foto

Vilka fina bilder!

du som är fotointresserad, jag tänkte tipsa om Emma Svenssons blogg på ELLE!

Hon bloggar om att vara frilansfotograf, fotograferar för några av de
största tidningarna, startade Rockfoto, bilder, fototips, behind the
scenes och annat.

Mycket inspiration, tror du kommer gilla!

www.rockfotoemma.elle.se

Ha en fin dag!

Svar: är inte intresserad :)
rebecca nordberg

2013-04-16 @ 15:01:19
URL: http://ejutemalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin