space

 
jag har tagig väldigt många bilder nu. eller ja igår tog jag e del bilder!
och nu har jag sutit och redigerat och jag hittade lite stjärnor och klickade på dom. de är så kul att leka med ps! 
jag har även kommit på att man kan ha actions i photoshop så att man slipper komma ihåg varje redigering ma har gjort utan man kan bara spara redigeringen där och använda den igen :) super bra!

jag är verkligen kär i den redigeringen på denna bilden och redigeringen i inlägget under. just nu så är jag helt kär i ljusa och fina bilder men de blir väldigt svårt att få sånna uta en bra blixt och med detta skit väder som är ute.. iaf..
nu ska jag mysa vidare och kolla bloggar. ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin