svar på kommentarer



"SKIT SNYGG BILD! Riktigt snygg! Röstade på dig! Det är ögonskugga va? Jag blir sjukt inspirerad till min utställning jag ska ha när jag går sista året på gymnasiet! Jättefin blogg! Måste bara fråga... Vart har du hittat dom byxorna/leggingsen/strumpbyxor som du har på din "profilbild" på framsidan? Sjukt snygga!"
 
 
"åhh jag typ avgudar din blogg och har följt den sen början av året! :) du fotar så sjukt fint! <3 vart har du köpt de två olika tightsen som ett par du har i din header och andra i menyn och vart har du köpt tröjan med vingarna på ryggen? :)"
 
"vart har du köpt tightsen och vart har du köpt den stickade tröjan med vingarna i inlägget under? :) <3 såå fin blogg!"

 
1. dessa tightsen är köpta på hm och kostade 149 :- tror jag. jag gillar dom verkligen om matrialet är underbart!
2. denna tröjan är köpt på gina tricot för 199 :- denna är super mysig men tror att den krympte lite i tvätten så ta kanske ne storlek större.
3. dessa är också köpa på hm för 149 :- dessa är inte lika sköna som nr 1 men de är snygga! dock jag har redan fått ett stort hål mellan benen på dom så dom var verkligen inte i bra kvalite.
 
tack återigen för alla fina kommentarer. ni gör verkligen min dag!
just nu ligger jag med ögoninflammation och feber.. riktigt trist.. men ni gör mig på bättre humör och att jag leder tävlingen hos filippa gör mig så himla glad! rösta på min bild (nummer sex) HÄÄÄR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin