blogg.se's nya uppdatering!

 
 
Att skriva inlägget om de två olika kamerorna var väldigt komplicerat så det inlägget får jag jobba med ett tag till för att de ska bli så bra som möjligt. De kommer förhoppningsvis ut nu i veckan. 

Jag hade dock tänkt tipsa alla om att blogg.se har uppdaterat sin blogg app. Ä-N-T-L-I-G-E-N säger jag bara. Appen de hade innan var bara katastrof, den gick knappt att blogga på. Men den nya uppdateringen är bara så bra! Man kan så sin statistik och gör nästintill allt man kan göra på datorn. Så om ni inte har den nya versionen fixa det nu, nu, nu!




Kommentarer
Heart lisa [ foto & design ]

kan du höra av dig via min blogg ifall du skriver ett inlägg om kamerorna ? (:

2013-10-08 @ 14:15:53
URL: http://llii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin