buffertdag

 
hej alla som gillar att läsa min blogg. ihih.
 
jag var ntss ute och fota där vi bor och det var så grymt fint idag! här är så mycket snö och himlen var nästan klar blå. gillade verkligen resultatet av mina bilder! jag bjudre på denna otroligt mysiga bilden :)

idag så har jag buffertdag. det är när man är hemma från skolan för att plugga typ :)
har inte pluggat så mcyket för at jag inte riktigt förstår de uppgifter vi har... rätt misslyckad buffertdag :(

ska snart äta frukost men senare så bjuder jag på fler bilder från idag och dag 6 i trettio dagars utmaningen.
ha det bra!




Kommentarer
Heart Av: Anna Adam

Tack så hemskt mycket! :)
Älskar din header och bilden här ovanför.

2012-12-05 @ 17:19:29
URL: http://annaadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin