Mål och löften till 2013

 
som robriken lyder så har jag nu skrivit ner mina mål och löften till år 2013 och jag tycker dessa målen är bar och de är saker som jag verkligen vill klara av. vissa kanske är lite jobbiga men jag hoppas verkligen att jag klarar av allt!
hade tänkt att jag ska lägga ut en länk i menyn till just detta inlägget så att jag kan stryka vissa saker som jag redan har gjort och kanske senare ikv så lägger jag till saker som jag vill ha på mn lista. men nu ska jag iaf fixa till mig lite. ha en bra kväll och bli inte för fulla mina vänner!
har ni också gjort en lista?
 
 
 
* Skaffa ett stativ (just nu har jag ingen snabbplatta till mitt stativ..)
* Skaffa en blixt
* Fota mycket självporträtt
* Fota mer barn
* Lära mig min kamera bättre och kunna använda helt manuella inställningar
* Veta vilka alla knappar är på min kamera och vad de gör för något.
* Blogga minst en gång varje dag.
* Gymma minst 1 gång i veckan.
* Hamna på blogg.se*s framsida eller sidofält.
* Försöka få en större fotoblogg.
* Åka på mer utflyckter för att få bätte bilder i olika miljöer.
* träffa denna tjejen mycket mer!
* Hitta på något riktigt roligt med min pojkvän, en upplevelse.
* Komma på 1 min på 100 frisim.
* Få bättre självförtroende inom simningen.
* Simma bättre ryggsim.




Kommentarer
Heart Ebba Molin

SV: Njaaa, eller jag har läst på lite om D600:an som också verkar väldigt bra! Så det står mellan den och D300s ;) Kra

Svar: ja det är väldigt bra kamera men sen så är det priskilnader med.. de kan man ju bästämma själv om man tycker det är värt de?sen är ju d600 en FX kamera också :)
rebecca nordberg

2012-12-31 @ 13:42:15
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin