Dag 1 – en nytagen bild på dig + fakta om dig själ

 
ja, detta är väl den nyaste bilder jag har på mig själv. kan inte säga att det är en vacker bild men men.
 
lite fakta om mig, okej ja. jag är en tjej på 16 år och jag bor i eslöv som ligger i mitten av skåne och har bott här i hela mitt liv. jag har en pappa, mamma och plast pappa. jag har även en del syskon, jag har fyra halv syskon, en bror och tre systrar.
 
vilken skola går jag på då? jo, jag går på bergagymnasiet här i eslöv och går linjen barn och fritid som jag tycker är väldigt roligt! jag vill gärna bli förskole lärare eller jobba på fritids eller liknande. jag vill jobba med barn på olika sätt :)
 
mitt intresse är fotografering. jag har en nikon d300 som nyligen kom in i min kamera väska. att fota har jag tyckt om ett tag nu. jag fick min första system kamera (nikon d3100) för ca 3 år sen tror jag och jag har haft den kameran sän jag fick min nya nu för ca en månad sedan.
 
jag fotar inte bara på min fritid utan jag simmar också och det gör jag 6 gånger i veckan och tävlingssimmar de flesta helgerna. jag är inte på topp nu och har nyss bytat klubb till ss iden och vet inte vilken min sträcka är än.
 
och det var väl lite om mig, vill ni veta något mer är det bara att fråga. ha det bra :d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin