Dag 2 – om 10 år

 
jag glömde att blogga igår så får göra det nu!
 
om tio år.. det jag mest önskar är att jag blir en fotograf som tjänar pengar på att fota, kanske öppnar ett eget företag. men jag vill också ha barn och en familj. jag längtar så efter att få ha mitt egna barn och min egna familj och visa för alla att även jag, de klumpiga rebecca kan ha familj. och att ha en egen familj och bara älska dom hur mycket somhelst! hur mysigt är inte de?
men att vara fotograf och tio år, de vill jag verkligen mest av allt.
 
ni får dag tre senare idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin