hur blir det nu med.....

 
hej mna vänner.
jag har tänkt på de hära med adventskalendern. vad är de ni vill ha i adventskalendern? det kommer ju vara något speciellt inlägg en gång i veckan under julen, alltås på varje advent.
 
har ni någon speciell bild ni vill att jag ska visa hur jag redigera den så skicka en länk till bilden så fixar vi de.
eller ni kanske vill att jag ska visa något med blogg designer.
ni kanske vill få foto tips eller tränings tips. vad vet jag?
 
skriv en kommentar eller mejla mig på [email protected]




Kommentarer
Heart Caroline

Träningstips skulle vara jätteintressant :)

2012-11-21 @ 16:13:16
URL: http://carolinesofia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin