ingen annan har någonsin älskat dig mer än vad jag älskar dig.

 
hejsan, nu drar jag snart till skolan. ska ha prov och är väl inte speciellt taggad för det... 
 
såg twilight igår med min fina pojkvän också och den va jätte bra, ett tag så trodde jag att de skulle få världens sämsta slut men de vände så om ni ska se den bli inte oroliga!
har varit med min pojkvän sen i lördags, sov där och spelade monopol (med johan, jakob och hampus) och mös en massa, han ä värkligen världens bästa pojkvän, ingen annan har någonsin älskat dig mer än vad jag älskar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin