kamera väska?

 
 
hej mina vänner. kolla nyss x factor med familjen och kom att tänka på att jag behöver en kamera väska till min kamera. min nya kamera får inte plats i den lilla jag hade innan. och jag vill ha en kamera väska där man kan få plats med alla objektiv + kameran med batterigrepp och alla tillbehör. skulle även vilja ha plats till min dator i den. så nu sitter jag och letar runder, jag är inte gjord på pengar så den får inte vara för dyr.. inte över 1000 kronor!

någon som har något tips?




Kommentarer
Heart f

Lowepro Nova 180 eller 190, ska köpa en sån så småningom! grym förvaring :)

2012-11-03 @ 15:48:46
URL: http://friidhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin