min födelsedag

 
istagram bild
följ mig via instagram: @rebeccanfoto
 
 
hej allihopa, idag är det min födelsedag och de känns lite konstigt jag vet inte men de känns inte riktigt som att det är min födelsedag men de känns ändå väldigt bra :d jag har redan fått alla mina presenter när vi hade släckt kalas för ett tag sen men jag ska få från min släckt på pappas sida också och det är får jag på lrdag antar jag .)
nu ska jag snart mot skolan och ha två lektionen sen ska jag bara chilla mest här hemma. tror jag köper något gott på willys med :d
 
ha det bra!




Kommentarer
Heart Din fotokompis i Lödde

Grattis & kram i efterhand och lycka till med din nya kamerautrustning!

2012-11-17 @ 01:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin