oredigerade bilder från idag.

 
som ni ser att rubriken säger så bjuder jag på lite oredigerade bilder. jag är så glad över min kamera. den tar så fina bilder och med så många fina färger.
just dess bilderna kanske inte är de bästa för att fota utomhus nu är inte så kul, finns inte så många roliga motiv och ingen färg alls på löven. menmen vissa blir bra iaf. ÄLSKAR MIN KAMERA
den översta bilden gillar jag väldigt mycket. inte direkt på grund av motivet utan för de riktigt klara färgerna och så skarp bild. de är inte bara att färgerna blir klara. dom blir helt rätt emot verkligheten också, de hade min förra kamera väldigt svårt med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin