new bling shoes

 
köpte nya skor i går. och jag är bara soooooo in love med mina skor.
jag fick för mig att jag skulle byta dom mot ett par svarta ist för att jag trodde inte att jag skulle använda dessa glittriga men jag hade nog inte använt de svarta iheller så mycket så jag har kvar dom och jag älskar dom!
 
på torsdag så åker jag till lalandia och dessa skorna får faktiskt följa med då.
 
och idag och imorgon så ska jag sova hos min pappa det var ett tag sen jag va här så det ska bli lite mysmys!
 
 




Kommentarer
Heart malene Haugen

hej, vad fin blogg du har och din gamila såklart. Har du någon bloggesign som du har gjort som du inte vill ha kvar. Jag skulle vilja ha din gamila bloggdesign :) p&k

2012-10-07 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin