drunknar i plugg

 
jag sitter här och drunknar i plugg. det blev ingen springning idag. av två anledningar. 1, jag skulle till tandläkaren ohc sen skulle jag plugga så hade inte tid. 2, jag borde inte göra det säger mamma och jag håller med henne. jag har något problem med min fot så att jag får ont om jag går för länge och det kan inte vara bra att springa med en sån fot.. så ja, de blev inget med de springandet.
 
men som sagt så sitter jag i massa plugg just nu men har ändå hunnit göra en ny header idag. gillar den fakitkst och jag är väldigt glad för min snygga meny. nu måste jag bara fylla ut den lite. det kan ta ett tag menmen.




Kommentarer
Heart Thea

Hej!
De tre vinnarna i min fototävling kommer upp på bloggen klockan 20.00 ikväll!

Kram!

Svar: oh vad bra. dör av nervositet :)
rebecca nordberg

2013-04-10 @ 18:21:04
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin