Fotoutmaning - Favorit bild

 
Vad är fotoutmaningen? Tilsammans med Emelie har vi gjort en fotoutmaning som går ut på att varje vecka lägga ut en bild som hör ihop med ett tema vi valt tillsammans.

 
denna veckan kom vi på lite för sent att vi skulle ha fotoutmaning så det fick bli temat "favoritbild". just nu är faktikst min fovoritbild en bild från min senaste photoshoot med mig själv, där jag ser ut som en fjäril. men jag ville välja en annan så jag valde denna. har gilar den väldigt mcyket väldigt länge. det är en bild från sofie och joakims bröllop. det var mina första och ända porträtt bilder jag tagit. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin