glöm inte frågestunden

 
direkt när jag kom hem från skolan tog jag en dyna och en kudde och la mig på bänken i solen. jag somnade där ett tag men vaknade av att det blåste rätt mycket så jag la mig i en stol där det var lite mer lä.
 
oooh. jag tycker det är så mysigt med detta vårvådret. jag känner att sommaren snart är påväg. 18 grader idag och det ska vara lika varm imorgon. ooh så himla mysig. det blir att ligga i solen imorgon också. men nu ska jag snart åka på träning. puss på er!
 
ställ en fråga i min frågestund genom att klicka HÄÄÄÄR




Kommentarer
Heart Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Spännande :)

2013-04-17 @ 22:29:42
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin