helgens festligheter

 
hej, nu är jag hemma igen i sjukstugan. alla här hemma har feber och hostar och jag tycker de är så jobbigt när folk hostar! 
 
Jaja, jag har iaf haft en super bra lördag/söndag med min pojkvän. igår så hade vi ju som sagt lite lördagsmys och i morse låg vi länge i sängen och drog oss men sen gick vi in i duschen, rätt skönt att fräsha upp sig!
Efter det gick vi ner till torget och tog vars en mjukglass på bums, super gott men nu är jag väldigt väldigt mätt måste jag säga.
 
men som sagt så är jag hemma nu och måste förmodligen plugga lite men senare ikväll är det bingolotto (jag är medveten om att bilden är gammal)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin