idiwa

 
titta precis runder lite på idiwa.se och dom har verklgen snygga skal och andra tillbehör.
har funderat ett tag att köpa skal där för det tar bara 1-2 dagar att få skalen och de har bara 19 kronor frakt. det är ju hur bra som helst!

dkalen på bilden tycker jag verkligen är snygga. där finns för många olika mobiler. inte bar till iphone som det finns på många sidor. 
Kolla in detta iphone 5 skal med nitar eller det stora sortimentet av skal & fodral till Galaxy S4. tycker det är en väldigt bra sida som har nästan allt man kan önska sig! de har även nitar också som man kan köpa löst och vantar som man kan använda på mobiler.
 
det blir nog att köpa n¨got där snart. klicka in du med vettja: Idiwa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin