springa

 
hemkommen från ett jobbigt gympass och ett vädigt hårt träningspass! det känns rätt bra faktikst. Undre tiden jag gymmade tänkte jag också lite på med det här att springa. jag tycker det verkar väldigt kul och skulle vilja lära mig att springa långa rundor. just nu ka jag typ springa 300 meter och sen fr jag håll.. haha.
Men imorgon ska jag se om jag hinner springa en liten runda för att se hur det känns.
 
Men nu blir dte sängen för jag är väldigt trött och sliten efter all hård träning och en hård dag i skolan. så puss på er så hörs vi imorgon förmodligen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin