världens mysigaste helg och pojkvän

 
det fick bli ett litet inlägg innan jag kryper ner i sängen och kanske (!!) tar fram idrottsboken och pluggar lite inför imorgon.
 
johan har nyss åkt hem, lite tråkigt. kommer sakna honom mycket.. vi har haft en mysig helg tillsammans. älskar honom mest i hela världen. men vi ses ju antagligen snart igen. antingen i skolan eller på torsdag då han ska komma och sova här. det börjar bli en vardag att han sover här på torsdagar.
 
men som sagt. nu ska jag krypa ner i sängen och förmodligen plugga lite, vi höres!




Kommentarer
Heart JUNITJEJ

Fina bilder!

Svar: oh, tack så mycket :D
rebecca nordberg

2013-04-09 @ 18:56:35
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin