Bloppis

Jag har rensat bland mina kläder och det var detta som inte passade mig längre så tänkte ha en bloppis här. 

Bor man inte/eller kan ta sig till Lund eller Eslöv (eller någon ort eller stad som ligger nära) måste man betala frakten själv för att jag ska skicka det till er. 
Om det är många som vill ha samma plagg så kommer ni få buda om det.

jag skickar plagget till dig när jag fått in pengarna på mitt konto.

Vissa kläder är märkes kläder och har därför ett högre pris. 
 
Om ni har några frågor eller vill köpa något så skicka bara iväg en kommentar så svarar jag så fort jag har tid till det :)
Ni kan också skriva till mig på Facebook Rebecca Örnsäter Nordberg



Skjorta - storlek 38, 50 kr



Skjorta - storlek 34, 50 kr



Linne - storlek S, 25 kr



Tunn jacka - storlek M, 80 kr



Tjocktröja - storlek L, 35 kr   SÅLD!



Tjocktröja - storlek M, 35 kr
 


Stickad tröja - storlek M, 25 kr



Gosig tröja - storlek L (liten L) , 50 kr



T-shirt - storlek M, 10 kr



Blus - storlek S, 200 kr (märket French connection)



Hoddie - storlek L (liten L) , 40 kr



Kjol - storlek XS (passar S), 50 kr 



Kjol - storlek XS (passar S), 50 kr 



Shorts - storlek 28/32, 120 kr eller högre (folk har budat)



Jeans - storlek 27, 75 kr



Leggings - storlek XS (passar S), 20 kr st



Klänning - storlek XS (passar S om man är smal upptill, jag är simmare så är rätt bred.) 500 kr (märket French connection)



Egen sydd klänning - storlek S/M, 20 kr



Skärp - har gummiband som passar alla. 30 kr
 
 
 




Kommentarer
Heart Caroline

Åh, vill köpa den vita egensydda klänningen, vad är det för material? :)

Svar: den är tyvärr såld :)
rebecca nordberg

2013-06-01 @ 21:19:47
Heart My

jag vill lätt ha den blåa hoddien :P

Svar: vart bor du då? :)kan skicka den om du sätter in pengar på mitt kort :)
rebecca nordberg

2013-06-02 @ 20:07:03
Heart Daniella

Linne - storlek S, 25 kr vill jag ha :)

Svar: vart bor du då? :)kan skicka den om du sätter in pengar på mitt kort :)
rebecca nordberg

2013-06-02 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin