tävling hos Aina

 
 
jag är med och tävlar hos Aina temat var valfritt så jag valde denna ny redogerade bilden som jag gillar väldigt mycket. alla färger är så fina.
 
om jag vann skulle jag vilja ha denna reflexskärm från kamda. har varit med i otroligt många tävlingar och kommit vidare i en del tävlingar men har aldrig vunnit. det närmaste jag har varit är två med bara 10 poäng ifrån vinnaren så att vinna denna gången skulle betyda mycket!
 
var ni också med och tävla hos Aina för att vinna 200 kronor hos kamda.




Kommentarer
Heart Matilda

Har bara en fråga. Tänkte köpa ett batterigrepp till min kamera, har du stor använding för det? Tycker du liksom att det är värt att köpa?

Svar: jag älskar mit batterigrepp. kameran får lite mer tyngd och avtryckaren på batterigreppet är väldigt bra. man får ett bättre grepp om kameran helt enkelt och det känns lite proffsigare. jag tycker du ska köpa ett grepp :)
rebecca nordberg

2013-06-14 @ 11:55:08
URL: http://matildaholmberg.blogg.se
Heart Lina [Foto & Mode]

Gud så fin bild!! :)

Svar: tack :D
rebecca nordberg

2013-06-14 @ 12:47:36
URL: http://lifeaslina.webblogg.se
Heart Linnea

Du kom vidare till final i Ainas tävling och jag har nu röstat på din fina tävlingsbild :) Du är verkligen superduktig på att fota :)!!

2013-06-17 @ 15:30:21
URL: http://www.linneaasjostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin