blå ton

 
lite blombilder från i fredags. gillar den blåa tonen..
 
igår hade vi kalas för min kära mor och  vi åt smörgåstårta, mumma! det blir väl anatgligen lite rester från den idag till lunch.
men innan vi hade kalas för mamma var jag och emelie ute och solade. jag fick faktikst en hel del färg, najs! jag har såna sommar känslor nu. kanske inte just idag för de regnar men igår var det så fint väder så det var helt galet. 27 grader i skuggan, hur mysigt är inte det?

men nu ska jag mysa ner mig i sängen och fundera på vad jag ska göra tills johan kommer hit ikväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin