kise

 
kisemisen. en liten katt som följde efter mig när jag var ute och fotade för några dagar sedan. det är min grannes katt och så kram go. 
 
nu sitter jag iaf och ska försöka skiva en novellanalys, väldigt roligt men de måste göras antar jag.. har varit en jobbig dag idag lite almänt men det var skönt att hoppa i vattnet och komma på andra tankar. när man simmar så gör man inget annat än att fokusera på simningen, något som jag verkligen behöver ibland då jag ofta går runt ooch tänker på saker och deppar ihop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin