lista

 
 
Låt säga att du får bestämma hur du dör. Beskriv den scenen.
jag vill inte lida. jag vill dö utav ålder och inte sjukdom. jag vill inte att mina barn eller barnbarn ska se mig lida. jag vill bli påmind som något glatt!

Vem är den klokaste du vet?
google.

När älskar du att leva?
När jag är med min pojkvän. När vi ligger i sängen och myser med godis och chips till en bra film.Att vara me dhonom är det bästa som finns, att ligga i hans famn. Att skratta med sina vänner och hitta på nya roliga saker med dem. jag älskar att leva när livet är roligt och bra helt enkelt! 

När tycker du att livet suger?
När skolan går dåligt och träningen funkar inte riktigt som jag vill. När livet inte rikigt är som man tänkt sig och allt är hängigt. Det finns dagar då allt bara är åt helvete. 

Vilka är dina 5 top-artist på Spotify just nu?
Hela min familj lyssnar på min spotify också men den bästa artisten hos mig just nu är Oskar Linnros och ingen annan. Han är den BÄSTA. 

Vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
ough, jag har gjort så mycket konstigt för kärlekens skull. Men jag minns inte en ända sak av dem. haha.

Vad var ditt nickname på Lunarstorm?
jag har inte haft lunarstorm heheh.

Vem skulle spela huvudrollen i filmatiseringen i ditt liv?
det skulle såklart vara jag själv!

Vilken låt skulle vara soundtracket?
Någon låt av Oskar eller Avicii. Något som jag tycker om antar jag!

Om du var tvungen att krydda all din mat med en krydda (ej salt/peppar) för resten av ditt liv, vilken skulle du välja då?
Curry! Så himla mumsigt. 

Vad är det skönaste du vet?
Att bli kliad på ryggen och borstad i håret. Man får gåshud på hela kroppen. Men förutom det så är det otroligt skönt att veta att man har en underbar pojkvän. 

Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
b&j och ett stort glas fruktsoda.

Vilka egenskaper värdesätter du hos andra? 
att folk ska erkänna sina misstag tycker jag är viktigt. det är något av de värsta jag vet när man inte gör de. 

Vilka egenskaper har du svårt för hos andra?
Folk som är sjukt bortskämda eller folk som bara tänker på sig själva. 

Hur länge tror du att du kommer blogga?
inegn aning, ska försöka så länge som möjigt. 

 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin