du är den enda för mig

 
förlåt mina allra finaste bloggläsare.

jag har varit borta nu i två dagar och hade tänkt berätta varför nu.
 
i fredags var jag på BF-dagen i skolan och efter det myste jag med johan på stan. åt lite glass och åt på frasses. det var väldigt mysigt och efter det åkte jag in till lund och tränade. när träningen var slut åkte jag hem till johan och tillbringade min kväll hos honom.
 
vi vaknade sedan upp på lördagen och då var det dags för bal. jag åkte till frisören vid tio tiden och vid tre var det fördsupe hos matilda. mysigt och gott med lite plockemat. vi åkte sedan till balen i en fin bil och där tillbringade vi resten av kvällen, på grand hotell. det var rätt stelt i början för min del men kände att det blev lite bättre i slutet!

jag sov sedan hos johan och vaknade vid åtta och skulle åka på tävling. där har jag varit hela dagen, på tävling i landskrona (utomhuuuuuuus). det har gått rätt bra idag. aknske inte det första loppen, var rätt sliten sedan igår men men. andra loppet gick bra!

nu sitter jag här igen och bloggar. jag har haft en underbar helg med min underbara pojkvän. jag är så himla glad att jag har honom. han är min, bara min och jag älskar honom så himla mycket.
 
nu säger jag puss på er för denna dagen.




Kommentarer
Heart Kim

vad fin du är :)

2013-06-09 @ 13:42:18
URL: http://kiimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin