fotoutmaning - färg

 
fotograf, modell, redigering: jag. 


som jag har pratat om innan så har jag haft en liten "hemlighet". den hemligheter har varit att jag ska ha ett foto samarbete med en kompis som heter emelie. hon driver också en blogg som heter emeliephotos.blogg.se
 
vi hade tänkt oss att ha en foto utmaning. dör vi en gång i veckan väljer ut ett tema, som denna veckan var färg. och sen utifrån temat ska vi använda vår vilda fantasi och knäppa en bild som har de temat som är valt.
 
som sagt så var temat denna veckan färg. det var emelie som valde och jag tyckte det var ett toppen förslag. 
jag har sedan innan haft en fotoutmaning som bara fungerade i några veckor och då hade jag temat färg. så jag valde att försöka göra samma bild igen.
jag kletade lite färg i ansiktet och ställde mig vid fönstret så jag fick lite naturligt ljus. 
blev riktigt nöjd och jag anser att bilden denna gången blev bättre än bilden jag tog för några år sedan. kan lägga ut dom bilderna i ett annat inlägg sen.
 
så kolla in min väns blogg och hennes bild. emeliephotos.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin